Atlas Corporation, ofera si asigura asistenta tehnica si service pentru toate echipamentele multifunctionale sau imprimantele din portofoliu, prin intermediul inginerilor de service certificati. Asiguram service si intretinere pentru toate echipamentele pe perioada garantiei inclusiv postgarantie.

Asistenta tehnica se poate oferi telefonic sau in locatia unde a fost instalat echipamentul.

Servcie-ul echipamentelor se asigura sub forma a doua tipuri de contract de service – CONTRACT DE SERVICE si CONTRACT DE SERVICE TOTAL.

CONTRACTUL DE SERVICE cuprinde urmatoarele:

  • - Suport telefonic
  • - Constatare gratuita a defectului
  • - Montarea gratuita a pieselor uzate

CONTRACTUL DE SERVICE TOTAL cuprinde urmatoarele:

  • - Suport telefonic
  • - Constatare gratuita a defectului
  • - Inlocuirea pieselor uzate cu piese noi
  • - Montarea gratuita a pieselor uzate
  • - Consumabile oferite gratuit

Timpul de raspuns la sesizare facuta de dumneavoastra este de maxim 8 ore in Bucuresti si in ziua urmatoare in tara.

Pentru mai multe detalii in legatura cu eventualele piese sau consumabile ce necesita comanda in avans, va rugam sa ne contactati prin email sau telefon.

Telefon: +40 21 230 87 82 – 85

Fax: +40 21 230 87 86

Email: service@atlascorporation.ro

CONTRACTUL DE SERVICE

    Asistenta tehnica se poate oferi telefonic sau in locatia unde a fost instalat echipamentul.

Vezi produsul

CONTRACTUL DE SERVICE TOTAL

    Asistenta tehnica se poate oferi telefonic sau in locatia unde a fost instalat echipamentul.

Vezi produsul